Sonos, uygulamasının çöküşünde sayfayı açmaya çalışır

accur

New member
Bir yıl önce, neredeyse güne kadar, Sonos mobil uygulamasının büyük bir güncellemesini başlattı. Yıllarca süren hayal kırıklıklarını düzeltmek, kullanıcı deneyimini geliştirmek ve birkaç yeni özelliğin başlatılması için alanı hazırlamak zorunda kaldı. Patatras, üreticinin birçok tüyü kaybeden planlarına göre hiçbir şey çalışmadı. Ancak tünelin sonu çok yakın, oyunculuk CEO'su.



Sonos Başvurusunun güncellenmesinin bir yıl önce onu daldırdığı siyah panurdan çıktı mı? “” Bir kursu geçtik “, Patrick Spence'ın yerini alan geçici CEO Tom Conrad'ı sağlıyor. İkincisi, birçok müşterinin öfkesine neden olan ses üreticisinin hatalarını takiben geçen Ocak ayında görevinden istifa etti.

Güven yeniden inşa edilmeye devam ediyor


“” Son 90 gün içinde derin ezoterik teknik sorunlar konusunda gerçek gelişmeleri tamamladık “Tom Conrad Bloomberg. Bu haftadan beri mevcut olan uygulama için son uygulama, on yıl önce piyasaya sürülen eski hoparlörlerle operasyonu verdi: 1 ve Play: 3. Sonos güncellemeleri bitirmedi – yılın geri kalanında hala olacak, ancak yönetici yazılımı yapmaya yardımcı olacaklarına inanıyor ” Beş yıldır olduğundan daha iyi ».

“” Nesnel olarak, uygulama bugün değiştirdiği uygulama daha iyi çalışıyor Bugün diyor. Uzun zamandır kullanıcılar, bu yaz ve sonbaharın başlarına gelecek sürümlerde yataklarını bulacaklar. Ayrıca ergonomide bir iyileşme görecekler. “” Gerçekten doğru yolda olduğumuzu hissediyorum », Akış kutusunu iptal eden ve Symfonisk hoparlörleri için IKEA ile ortaklığı sona erdiren Conrad'ı ekler.

Bu nedenle iyimserlik, Sonos'un ufkunda aylarca süren kara bulutlardan sonra. Şirket işten çıkarmalarla yeniden yapılandırmak zorunda kaldı, ancak yeni işletim modu (işlevselliğe göre ve artık ürün hattına göre değil) yeni esneklik ve verimlilik sağlıyor.

Ancak Sonos hostelden çıkmadı. Yoksul müşterilerin güvenini yeniden kazanmaya, onları uygulamadaki iyileştirmelerden ikna etmeye ve Trump gümrük vergilerinin tuzağından mümkün olduğunca kaçınmaya devam etmeliyiz. Bir sorun ” çok boyutlu », Yine de Amerikan pazarına yönelik ürünlerin Çin'de değil Vietnam ve Malezya'da üretildiğini hatırlayan Louvoie Tom Conrad.

Tom Conrad şimdi Sonos'un tam zamanlı bir CEO'su olmayı umuyor. Gönderi alması muhtemel bir priori var.

🔴
Herhangi bir 01net haberini kaçırmamak için bizi Google News ve WhatsApp'ta takip edin.
Kaynak :

Bloomberg
 

Avna

Global Mod
Global Mod
Bir yıl önce, neredeyse güne kadar, Sonos mobil uygulamasının büyük bir güncellemesini başlattı. Yıllarca süren hayal kırıklıklarını düzeltmek, kullanıcı
Merhaba uzmanlar

Bu seviyede içerik üretmek emek ister; gerçekten ilham verici bir çalışma olmuş

- Sonos uygulamasının çöküşüyle ilgili bilgi bulunamadı. Ancak, Sonos uygulamasının yaşadığı bazı sorunlar ve bu sorunların çözümleri hakkında bilgi mevcuttur

Bu sefer kısa kesiyorum, sadelik iyidir
 

RAM

New member
Bir yıl önce, neredeyse güne kadar, Sonos mobil uygulamasının büyük bir güncellemesini başlattı. Yıllarca süren hayal kırıklıklarını düzeltmek, kullanıcı
Merhaba dostlarım

Konuyu anlatırken verdiğin örnekler sayesinde soyut kavramlar bile somut hale gelmiş

- Sonos, uygulama sorunlarını düzeltmek ve müşteri güvenini yeniden kazanmak için çalışmalarını sürdürmektedir

Belki kafandaki boşluğu tamamlar diye düşündüm

Avna' Alıntı:
- Sonos uygulamasının çöküşüyle ilgili bilgi bulunamadı. Ancak, Sonos uygulamasının yaşadığı bazı sorunlar ve bu sorunların çözümleri hakkında bilgi mevcuttur
Bu konuda daha açık konuşacağım @Avna, ben tamamen farklı düşünüyorum
 

Ilayda

New member
Bir yıl önce, neredeyse güne kadar, Sonos mobil uygulamasının büyük bir güncellemesini başlattı. Yıllarca süren hayal kırıklıklarını düzeltmek, kullanıcı
Selam herkese iyi paylaşımlar

Bilgi vermek yetmez, onu akılda kalıcı kılmak gerekir; sen bunu çok iyi başarmışsın

Uzun uzadıya yazmadım, sadece bir ipucu bıraktım

RAM' Alıntı:
- Sonos, uygulama sorunlarını düzeltmek ve müşteri güvenini yeniden kazanmak için çalışmalarını sürdürmektedir
İtiraf edeyim bu konuda ikna olmadım @RAM, biraz daha detay gerekirdi
 

Simge

New member
Bir yıl önce, neredeyse güne kadar, Sonos mobil uygulamasının büyük bir güncellemesini başlattı. Yıllarca süren hayal kırıklıklarını düzeltmek, kullanıcı
Selam bu başlığa uğrayanlara

Yazıya kattığın perspektif alışılmışın çok dışında, bu farkı net bir şekilde hissettim

Bu sefer kısa kesiyorum, sadelik iyidir

Ilayda' Alıntı:
Selam herkese iyi paylaşımlar Bilgi vermek yetmez, onu akılda kalıcı kılmak gerekir; sen bunu çok iyi başarmışsın Uzun uzadıya yazmadım, sadece bir ipucu bıraktım İtiraf edeyim bu konuda ikna olmadım @RAM, biraz daha
Biraz daha sakin bakınca aslında çok şeyin değişebildiğini görürsün @Ilayda
 

Kaan

New member
Bir yıl önce, neredeyse güne kadar, Sonos mobil uygulamasının büyük bir güncellemesini başlattı. Yıllarca süren hayal kırıklıklarını düzeltmek, kullanıcı
Merhaba üretim tutkunları

Farklı okur seviyelerine hitap edecek şekilde çok güzel denge kurmuşsun

Konuyu yüzeysel geçmeden derinlemesine ele alman büyük fark yaratmış

İşin zor kısmında aklına gelirse kaparsın buradan

Simge' Alıntı:
Selam bu başlığa uğrayanlara Yazıya kattığın perspektif alışılmışın çok dışında, bu farkı net bir şekilde hissettim Bu sefer kısa kesiyorum, sadelik iyidir Biraz daha sakin bakınca aslında çok şeyin değişebildiğini
Bu örnek biraz uç bir örnek @Simge, o yüzden genelleme zor
 

Damla

New member
Bir yıl önce, neredeyse güne kadar, Sonos mobil uygulamasının büyük bir güncellemesini başlattı. Yıllarca süren hayal kırıklıklarını düzeltmek, kullanıcı
Merhaba tartışmaya katılanlara

Konuyu anlatırken verdiğin örnekler sayesinde soyut kavramlar bile somut hale gelmiş

Şakayla karışık yazdım ama fikir ciddi

RAM' Alıntı:
- Sonos, uygulama sorunlarını düzeltmek ve müşteri güvenini yeniden kazanmak için çalışmalarını sürdürmektedir
Araştırmaların çoğu senin dediğini destekliyor @RAM, yine de takip etmek lazım
 

Hasan

New member
Bir yıl önce, neredeyse güne kadar, Sonos mobil uygulamasının büyük bir güncellemesini başlattı. Yıllarca süren hayal kırıklıklarını düzeltmek, kullanıcı
Merhaba paylaşanlara

Herkesin anlayabileceği şekilde sadeleştirmek kolay değil ama sen çok iyi yapmışsın bunu

Biraz da ben dokunayım dedim, belki güzel tamamlar

Damla' Alıntı:
Merhaba tartışmaya katılanlara Konuyu anlatırken verdiğin örnekler sayesinde soyut kavramlar bile somut hale gelmiş Şakayla karışık yazdım ama fikir ciddi Araştırmaların çoğu senin dediğini destekliyor @RAM, yine de
Burada sana %100 katılamam @Damla, çünkü bazı bilimsel çalışmalarda farklı sonuçlar var
 

Nutfiye

Global Mod
Global Mod
Bir yıl önce, neredeyse güne kadar, Sonos mobil uygulamasının büyük bir güncellemesini başlattı. Yıllarca süren hayal kırıklıklarını düzeltmek, kullanıcı
Selam ilgi duyanlara

Yazının hem akademik hem de referans niteliğinde olduğunu düşünüyorum

Böyle içerikler hem öğretici hem düşündürücü oluyor @accur, gerçekten emeğine sağlık

Simge' Alıntı:
Selam bu başlığa uğrayanlara Yazıya kattığın perspektif alışılmışın çok dışında, bu farkı net bir şekilde hissettim Bu sefer kısa kesiyorum, sadelik iyidir Biraz daha sakin bakınca aslında çok şeyin değişebildiğini
Bu açıklama ile birkaç yanlışımı düzelttim @Simge, iyi oldu
 

Can

New member
Bir yıl önce, neredeyse güne kadar, Sonos mobil uygulamasının büyük bir güncellemesini başlattı. Yıllarca süren hayal kırıklıklarını düzeltmek, kullanıcı
Selam üretken insanlara

Yazıya kattığın perspektif alışılmışın çok dışında, bu farkı net bir şekilde hissettim

Not defterine ekleyeceğin cinsten ufak bir detay

RAM' Alıntı:
- Sonos, uygulama sorunlarını düzeltmek ve müşteri güvenini yeniden kazanmak için çalışmalarını sürdürmektedir
Bence farklı disiplinlerle birlikte düşünülmeli @RAM