Bir boğmaca abonelik modeline odaklanan bağlı bilezik markası, yeni bileziği elde etmek için önemli maliyetler isteyerek topluluğunun bir kısmını tökezledi.
Ayaklarını halıya almak için çağrılan şey budur. Her şeyi bir abonelik formülüne koyan bağlı bileziklerde uzmanlaşmış bir marka olan Whoop, yeni bilezik modellerini, Whoop 5.0'ı başlatmayı amaçlıyor. Lansman basit bir nedenden dolayı sirke içinde çalışıyor: Markanın ilk vaadi yapılmıyor.
Boğma (S)
Bunun dışında, 8 Mayıs Perşembe günü, şirket iki yeni bileziğini Whoop 5.0 ve Whoop Mg başlattı. Daha küçük, daha güçlü, invaziv tarafı önlemek için her zaman ekranlardan yoksun, MG modeli için bir elektrokardiyogram ekleyerek … İki yeni ürün kağıt üzerindeki aboneleri memnun edebilirdi.
The Whoop 5.0 © Whoop Bilezik
Ancak, markaya adanmış Reddit forumu kullanıcıları tarafından bir sorunun hızla vurgulandı, o kadar ki Fahişe büsbütün.
Marka, altı aylık veya daha fazla aboneliğin elde etmeyi mümkün kıldığı beyaz üzerine siyah yazmıştı ” Ücretsiz yeni nesil cihaz». Aslında, tam olarak böyle olmaz. Bir kullanıcının mizah dokunuşuyla belirttiği gibi “Cihaz ücretsiz, sadece olmayan maliyetler” .
Yakalamayı destekleyen İnternet kullanıcısı, cihazı alması için 59 avro istendiğini ve nakliye maliyetlerine 12 avro eklenmesi gerektiğini gösteriyor, aboneliğin zaten kapsamında olması gereken bir borsa için 70 Euro'da bir operasyon …
Markalı markalı imaj
Kendisini bir avukat olarak sunan bir sörfçü, markanın adaletle çözülmemesini riske atabileceğini savunuyor. Pazarlama konuşmasına rağmen Whoop, satış koşullarında yeni sürümlerin açıklığa kavuşturulduğunu açıklıyor ” olabilir»Aboneliğin yenilenmesi ile sunulmalıdır. Bu kişinin ne sonucuna varılmalıdır:“Evet, pazarlamada bu satır” ücretsiz yükseltme “? Eğer onurlandırmazlarsa, İngiliz ve Amerikan tüketim yasalarına göre kolayca yanlış reklam olarak kabul edilebilir.» »
Ayrıca, formüllerine iki bilezik gelmesiyle Whoop'un abonelik formülünü revize ettiğini ve şimdi üç farklı abonelik sunduğunu unutmayın.
Tüm bunlar, Sha'carri Richardson (atletizm), Aryna Sabalenka (tenis), Mathieu van der Poel (bisiklet) veya hatta Cristiano Ronaldo (futbol) gibi yüksek seviyeli sporcular tarafından taşınan sağlam bir itibar geliştirebilen Whoop'un marka imajına zarar vermek için yeterli. Şaşırmadıkça, marka muhtemelen kullanıcı kalkanlarına uygun bir yanıt üzerinde çalışıyor.
Ayaklarını halıya almak için çağrılan şey budur. Her şeyi bir abonelik formülüne koyan bağlı bileziklerde uzmanlaşmış bir marka olan Whoop, yeni bilezik modellerini, Whoop 5.0'ı başlatmayı amaçlıyor. Lansman basit bir nedenden dolayı sirke içinde çalışıyor: Markanın ilk vaadi yapılmıyor.
Gerçekten de, Whoop bu özel bir bileziği kesinlikle konuşmuyorlar, ancak bileziğe erişim sağlayan bir abonelik. Fikir, marka yeni bir model yayınladığında, uzun süredir abone olduysanız, buna erişmenizdir. Faiz? Markanın her zaman en iyi -dat modeline sahip olma güvencesi nedeniyle zihin huzuru.Ayrıca okuyun: 01net Ödülleri: 2024 için en iyi spor saati…
Boğma (S)
Bunun dışında, 8 Mayıs Perşembe günü, şirket iki yeni bileziğini Whoop 5.0 ve Whoop Mg başlattı. Daha küçük, daha güçlü, invaziv tarafı önlemek için her zaman ekranlardan yoksun, MG modeli için bir elektrokardiyogram ekleyerek … İki yeni ürün kağıt üzerindeki aboneleri memnun edebilirdi.

The Whoop 5.0 © Whoop Bilezik
Ancak, markaya adanmış Reddit forumu kullanıcıları tarafından bir sorunun hızla vurgulandı, o kadar ki Fahişe büsbütün.
Marka, altı aylık veya daha fazla aboneliğin elde etmeyi mümkün kıldığı beyaz üzerine siyah yazmıştı ” Ücretsiz yeni nesil cihaz». Aslında, tam olarak böyle olmaz. Bir kullanıcının mizah dokunuşuyla belirttiği gibi “Cihaz ücretsiz, sadece olmayan maliyetler” .
Yakalamayı destekleyen İnternet kullanıcısı, cihazı alması için 59 avro istendiğini ve nakliye maliyetlerine 12 avro eklenmesi gerektiğini gösteriyor, aboneliğin zaten kapsamında olması gereken bir borsa için 70 Euro'da bir operasyon …
Markalı markalı imaj
Kendisini bir avukat olarak sunan bir sörfçü, markanın adaletle çözülmemesini riske atabileceğini savunuyor. Pazarlama konuşmasına rağmen Whoop, satış koşullarında yeni sürümlerin açıklığa kavuşturulduğunu açıklıyor ” olabilir»Aboneliğin yenilenmesi ile sunulmalıdır. Bu kişinin ne sonucuna varılmalıdır:“Evet, pazarlamada bu satır” ücretsiz yükseltme “? Eğer onurlandırmazlarsa, İngiliz ve Amerikan tüketim yasalarına göre kolayca yanlış reklam olarak kabul edilebilir.» »
Ayrıca, formüllerine iki bilezik gelmesiyle Whoop'un abonelik formülünü revize ettiğini ve şimdi üç farklı abonelik sunduğunu unutmayın.
- Whoop One: Whoop 5.0'a erişim, kablosuz şarj cihazı yok, yılda 199 Euro;
- Whoop Peak: Kablosuz Şarj Cihazı ile Whoop 5.0'a, yılda 264 Euro (eski aboneliğe eşdeğer);
- HEOP LIFE: MOOP MG ve kablosuz şarj cihazına erişim. Premium bileziğin elektrokardiyogramı vardır ve yılda 399 avro kan basıncını ölçebilir.
Tüm bunlar, Sha'carri Richardson (atletizm), Aryna Sabalenka (tenis), Mathieu van der Poel (bisiklet) veya hatta Cristiano Ronaldo (futbol) gibi yüksek seviyeli sporcular tarafından taşınan sağlam bir itibar geliştirebilen Whoop'un marka imajına zarar vermek için yeterli. Şaşırmadıkça, marka muhtemelen kullanıcı kalkanlarına uygun bir yanıt üzerinde çalışıyor.
Herhangi bir 01net haberini kaçırmamak için bizi Google News ve WhatsApp'ta takip edin.![]()